Filmizlerdim Beyaz Saray Düştü (White House Down) Filmi Tek Part Full Hd İzle | filmizlerdim
Home » , , , » Beyaz Saray Düştü (White House Down) Filmi Tek Part Full Hd İzle

Beyaz Saray Düştü (White House Down) Filmi Tek Part Full Hd İzle


Vizyon Tarihi: 12 Temmuz 2013
Yapımı : 2013 - ABD
Tür : Aksiyon ,  Dram
Süre: 137 Dak.
Yönetmen : Roland Emmerich
Oyuncular : Channing Tatum ,  Jamie Foxx ,  Maggie Gyllenhaal ,  Jason Clarke ,  Richard Jenkins
Senaryo : James Vanderbilt
Yapımcı : Roland Emmerich ,  Harald Kloser
Favori : 69 kullanıcının favori filmi

Film Özeti
Polis kuvvetlerinde görevli John Cale, (Channing Tatum) Başkan James Sawyer’ı (Jamie Foxx) korumak için Gizli Servis görevine başvurmuş ancak kabul edilmemiştir. Küçük kızını bu haber ile hayal kırıklığına uğratmak istemeyen Cole, onu Beyaz Saray turuna götürür. Baba-kız Beyaz Saray’ı gezdikleri sırada, ağır silahlarla donanımlı ordu mensubu olmayan askerler tarafından Beyaz Saray kuşatılır. Kısa sürede büyük bir kaosun hakim olduğu ortamda, küçük kızını, başkanı ve ülkeyi kurtarmak için Cale’in zamana karşı yarışması gerekmektedir.

NOT: FILM YABANCI DIL VE SINEMA ÇEKIMIDIR.


Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

VK FİLMLERİ İZLEYEMEYEN İZLEYİCİLERE DUYURUDUR.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. filmizlerdim - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger