Filmizlerdim Hırsızlar Sehri Hd Kalite Türkçe Dublaj | filmizlerdim
Home » , , , , » Hırsızlar Sehri Hd Kalite Türkçe Dublaj

Hırsızlar Sehri Hd Kalite Türkçe Dublaj


hırsızlar şehri afiş




  • Orjinal İsim: The Town
  • Yapım yılı: 2010
  • IMDB Puanı: 7.6/10
  • Yönetmen: Ben Affleck
  • Filmin Türü: Aksiyon-Macera, Dram Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler
  • Filmin Dili: Türkçe Dublaj
  • Oyuncular: Ben Affleck , Blake Lively , Jeremy Renner , Rebecca Hall , Chris Cooper





Hırsızlar şehri türkçe dublaj hd izle filminde Doug ve ekibinin banka soymaktadırlar ve bu işte en iyileri olduğu söylenebilir.İşlerini hızlıca ve çok dikkatli olarak yapmaktadırlar.Yaptıkları son banka soygununda , bankanın müdiresine Doug aşık olacaktır.Zaten onunla aynı mahallede oturmaktadır. Claire, onun soygun işini yapan olduğunu düşünmese de Doug'un kardeşi hep kuşku içindedir.Herkese iyi seyirler.














Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

VK FİLMLERİ İZLEYEMEYEN İZLEYİCİLERE DUYURUDUR.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. filmizlerdim - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger