Filmizlerdim İŞTE BENİM OĞLUM HD TÜRKÇE DUBLAJ İZLE | filmizlerdim
Home » » İŞTE BENİM OĞLUM HD TÜRKÇE DUBLAJ İZLE

İŞTE BENİM OĞLUM HD TÜRKÇE DUBLAJ İZLE

trdubsubfilmin özeti:Yönetmenliğini Sean Anders'ın yaptığı ve başrolde Adam Sandler'ın yer aldığı "İşte Benim Oğlum" Todd ve onu onsekiz yaşına kadar tek başına büyüten babası Donny'nin tekrar iyi bir baba olmaya çalışmasını komik bir dille anlatıyor. Dony´nin daha gençliğinin baharında bir oğlu olmuştur. Oğlu Todd´u 18. yaş gününe kadar yalnız başına büyütmüştür. Todd ile babası daha sonra uzun yıllar görüşmezler. Onsekiz yaşından sonra babasıyla uzun yıllar görüşmeyen Todd, evlenmeye karar verir.Ancak, davet etmediği babası düğününün arefesinde aniden ortaya çıkınca Todd´un dünyası alt üst olacaktır.Sitemizden 1080p ve 720p seçenekleriyle İşte Benim Oğlum izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm İşte Benim Oğlum izleyicilerine iyi seyirler dileriz.


TEK PARÇA HD TÜRKÇE DUBLAJ İZLE   
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

VK FİLMLERİ İZLEYEMEYEN İZLEYİCİLERE DUYURUDUR.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. filmizlerdim - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger