Filmizlerdim OPERASYON : ARGO TÜRKÇE DUBLAJ TEK PART FULL HD İZLE | filmizlerdim
Home » , , » OPERASYON : ARGO TÜRKÇE DUBLAJ TEK PART FULL HD İZLE

OPERASYON : ARGO TÜRKÇE DUBLAJ TEK PART FULL HD İZLE


Vizyon Tarihi: 30 Kasım 2012
Yapımı : 2012 - ABD
Tür : Dram ,  Gerilim
Süre: 120 Dak.
Yönetmen : Ben Affleck
Oyuncular : Ben Affleck ,  John Goodman ,  Bryan Cranston ,  Clea Duvall ,  Alan Arkin
Senaryo : Chris Terrio
Yapımcı : George Clooney ,  Grant Heslov
Favori : 286 kullanıcının favori filmi

Film Özeti
Ünlü oyuncumuz George Clooney'nin yapım şirketinin üstlendiği bu yeni projesinin yönetmen koltuğuna Ben Affleck' in geçeceği duyuruldu. Bu nedenle Ben Affleck' in bu proje için Türkiye'de (Kapalıçarşı) mekan araştırması yaptığı öğrenildi. Filmin konusu ise özet olarak, 1979'da İran'da rehin alınan  6 ABD'li diplomatın, CIA tarafından kurtarılması anlatılmaktadır.

Hikayede, Tahran’da altı Amerikan elçilik personelinin kaçırılması ve aylarca alıkonulması üzerine patlak veren İran Rehine Krizi ile CIA’in rehieleri kurtarma operasyonu konu alınmıştır. Yapılan açıklamalarda CIA, sahte bir Hollywood yapım şirketi kurarak rehineleri kurtarmaya çalışacağı anlatılmaktadır.

FRAGMAN



VK- TEK PART

Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

VK FİLMLERİ İZLEYEMEYEN İZLEYİCİLERE DUYURUDUR.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. filmizlerdim - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger