Filmizlerdim Biri Beni Durdursun – Arretez Moi türkçe dublaj tek part full hd direk izle | filmizlerdim
Home » , , , , , , , , , » Biri Beni Durdursun – Arretez Moi türkçe dublaj tek part full hd direk izle

Biri Beni Durdursun – Arretez Moi türkçe dublaj tek part full hd direk izle

Yapım yılı ve yeri : 2013 Filmleri Fransa
 Tür : Dram , Gerilim
Süre: 99 dakika

Özet : O gün hava karanlık ve gök yüzü patlamaya hazır bir ahenkle yağmura hazırlanmakta.Karakoldan içeri bir kadın girer ve teslim olmak ister cinayet işlediğini söyleyip tutuklayın der.Fakat ilginç olan bişey yaşanır o gece nöbetçi olan yaşlı polis kadınla zanlı arasında ilginç bir inatlaşma ve savaş başlar.Buda onları farklı bir sona yaklaştıracaktır. film izle iyi seyirler diler.
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

VK FİLMLERİ İZLEYEMEYEN İZLEYİCİLERE DUYURUDUR.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. filmizlerdim - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger